ZDARMA POŠTOVNÉ PŘI NÁKUPU NAD 1000 Kč

Obchodní podmínky a reklamační řád

1. Registrace, přihlášení

  • Nakupovat smí pouze uživatel, který se řádně registruje a je přihlášen.
  • Registraci provedete kliknutím na odkaz registrace. Veškeré údaje musí být vyplněny zcela pravdivě. Údaje uvádějte včetně diakritiky.
  • Zadejte váši e-mailovou adresu a zvolte si heslo. Zadaný e-mail slouží zároveň i pro přihlášení. Heslo nesdělujte žádné jiné osobě a pečlivě si jej zapamatujte. Na jeden e-mail může být založen pouze jeden účet
  • Pokud zapomenete heslo k vašemu účtu, můžete si nechat zaslat nově vygenerované heslo na uvedený e-mail.
  • Pro přihlášení používejte odkaz v pravém horním rohu. Zde vyplňte váš e-mail a heslo zvolené při registraci.
  • Po přihlášení můžete v sekci nastavení účtu měnit kontaktní údaje a sledovat již uskutečněné objednávky.

2. Nakupování

  • Vyberte si zboží, řádně si přečtěte jeho popis a prohlédněte fotografie. Poté zadejte počet požadovaného zboží a velikost. Klikněte na "do košíku". V pravé horní části se vám zobrazí aktuální stav košíku. Pokračujte v nákupu.
  • Obsah košíku můžete kontrolovat v sekci Košík. Zde můžete i mazat jednotlivé položky.
  • Pokud máte již nakoupeno, pokračujte v košíku pod odkazem "Pokračovat". Bude vyzvání k přihlášení pod již existujícím uživatelem. Nebo budete mít možnost se registrovat jako nový uživatel.
  • Ve třetím kroku je potřeba vybrat způsob doručení a způsob platby za objednávku. Další informace včetně cen naleznete ve spodní části stránky. Můžete si rovněž vybrat doručovací adresu.
  • V posledním čtvrtém kroku zkontrolujte celou objednávku. Zaškrtněte odsouhlasení těchto obchodních podmínek a klikněte na "Závazně objednat". K objednávce můžete také připojit komentář.
  • V okamžiku odeslání je vaše objednávka závazná a odeslána k nám ke zpracování.
  • Vyhrazujeme si právo odmítnutí objednávky a to například v případech, jedná-li se o nákup uživatele, který si v minulosti nevyzvednul zásilku. Dále v případech, kdy uživatel nezadá pravdivé údaje či v případech, kdy jsou údaje nesmyslné.
  • Může se stát, že zboží vámi objednané, nemusí být momentálně na skladě. O této skutečnosti vás budeme co nejdříve informovat a pokusíme se sdělit termín, ve kterém by mělo být požadované zboží dostupné.

3. Doručování

  • Zásilky jsou doručovány prostřednictvím České pošty.
  • Pokud dojte ke znehodnocení produktu při přepravě poštou, musí to být uživatelem řádně prokázáno (zasláním fotografie, účtenky, kontrolního ústřižku od ČP), pak je produkt zaslán nový.
  • Zboží při přepravě Českou poštou je řádně pojištěno na stanovenou hodnotu.
  • Zásilku se snažíme předat poště co nejdříve. Nejpozději však do tří pracovních dnů po obdržení závazné objednávky.
  • Platba probíhá prostřednictvím dobírky České pošty nebo převodem na náš bankovní účet.
    • Při platbě prostřednictvím dobírky České pošty platíte celou cenu objednávky při převzetí zásilky na vaší poště či při doručení zásilky Českou poštou k vám domů. Ceny poštovného jsou stanoveny dle ceníku České pošty.
    • Platbu lze provést také převodem na náš bankovní účet č. 1557767019/3030  Po přičtení částky na účet je zásilka během následujících tří pracovních dnů odeslána. V případě, že máte zájem o platbu pomocí bankovního převodu, zvolte tuto možnost při objednávce a dále se řiďte uvedenými pokyny.
  • Balné je součástí poštovného.

4. Vrácení a výměna zboží

  • Veškeré žádosti o výměnu či vrácení zboží směřujte prosím na email info@vyjebavac.cz
  • Zakoupené zboží přes internet máte dle zákona právo vrátit prodávajícímu popř. požadovat jeho výměnu, a to do 14 dnů od obdržení za následujících podmínek:
    • Zboží musí být kompletní, nepoužité a nepoškozené, schopné dalšího prodeje a v původním obalu.
    • Zboží odešlete nejpozději do 14 dnů od jeho obdržení.
    • Ve vrácené zásilce musí být přiložena kopie našeho daňového dokladu nebo vygenerovaná žádost z našeho systému.
    • Vracíme peníze pouze za zboží, nikoli za vámi zaplacené zpětné poštovné.
    • Zboží v žádném případě nezasílejte na dobírku. Nebude převzato.
    • Při vrácení peněž kupujícímu, bude částka za zboží (nikoliv za poštovné) vrácena kupujícímu na jeho bankovní účet nejpozději do deseti pracovních dnů.
    • Pokud bude požadované měněné zboží skladem, bude kupujícímu odesláno nejpozději do 14 pracovních dnů od obdržení vráceného zboží, v opačném případě bude kupujícímu tato skutečnost sdělena s možnostmi dalšího řešení.

5. Reklamace

  • Reklamační řízení se řídí standardním Reklamačním řádem České republiky.
  • Standardní reklamační řízení trvá 30 dní od přijetí zásilky do odeslání zásilky. Zboží vám může být opraveno, vyměněno, mohou být vráceny peníze (na bankovní účet) či může být reklamace neuznána.
  • Reklamaci uplatňujte vždy neprodleně po vyskytnutí závady. Na pozdější reklamace nemusí být brán zřetel.
  • Vyhrazujeme si právo nahradit vadné či neopravitelné zboží jiným se stejnými parametry.
  • Své reklamace zasílejte na uvedenou adresu v kontaktech spolu s kopií paragonu a s popisem závady anebo s vygenerovanou žádostí.

6. Ochrana dat

  • Přihlášením se do našeho internetového obchodu dáváte svůj souhlas se shromažďováním a zpracováváním některých vašich osobních dat, údajích o vašich nákupech a objednávkách. Tyto údaje používáme výhradně pro interní potřeby firmy, identifikace zákazníka, zkvalitnění vzájemné spolupráce, reklamace, apod. V žádném případě nejsou poskytovány žádným třetím osobám.
  • Registrovaným zákazníkům je pravidelně zasílán e-mailem newsletter, který slouží k informování zákazníků o právě probíhajících akcích či o novém zboží. Newsletter není zasílán častěji než jednou týdně. Nejedná se o SPAM. Zrušit zasílání newsletteru můžete v nastavení účtu.

8. Provozovatel

  • Název firmy: Vyjebávač, IČO: 87134870
  • Sídlo firmy: Dětská 2457/13 Praha 10 - Strašnice 100 00
  • Adresa pro zasílání reklamací a výměn: Dětská 2457/13 Praha 10 - Strašnice 100 00
  • Kontaktní adresa firmy v Dětská 2457/13 Praha 10 - Strašnice 100 00